Om mig

Mitt foto
Jag som skriver den här bloggen är mamma till två underbara grabbar, Jonathan och William. Detta är min dagbok över mina upplevelser som 2-barns mor, mina söners utveckling och deras uppväxt i vår familj.

tisdag 26 juni 2012

Williams nya studieintresse

Igår morse innan vi hade klivit upp tog Wille tag runt mitt ansikte och kände runt och tittade så fascinerat. Det var helmysigt att bli så grundligt studerad av sin snart 5-månaders bebis. Idag hände samma sak, fast då var det Mickes tur. Tänk att vi har förmånen att få uppleva detta. Den här nya lilla personen med en tydligt utformad personlihet är nyfiken på sin mamma o pappa - o det är vi. William älskar sin mamma, fast han inte ens vet vad det är än. Jag behöver bara ge honom en blick på distans och han skiner upp som en sol. Här om dagen när han var hos farmor så blev han lite ledsen och gnällig i hennes famn. När jag tog honom så gav han mig en suck av lättnad och blev nöjd direkt. Bara jag tänker tillbaka på det så blir jag varm i hjärtat. Min pojke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar