Om mig

Mitt foto
Jag som skriver den här bloggen är mamma till två underbara grabbar, Jonathan och William. Detta är min dagbok över mina upplevelser som 2-barns mor, mina söners utveckling och deras uppväxt i vår familj.

onsdag 17 april 2013

Äta bulle

"Dotatan må bättre,  Dotatan äta bulle"

Idag har vi varit förbi och hälsat på dagiset där bröderna blivit placerade till hösten.  Eftersom vi inte fick något av våra val så kände vi att det var viktigt att besöka. Vi är under omständigheterna ganska nöjda trots att lokalerna är slitna.  Utemiljön var jättebra.

Efteråt åkte vi och köpte kaffe och bulle för att fira lite. Trots att Jonathan hade en bra upplevelse under besöket på dagis och sa att han gärna kommer tillbaka "annan dag" så kläcker han ur sig "Dotatan må bättre,  Dotatan äta bulle".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar