Om mig

Mitt foto
Jag som skriver den här bloggen är mamma till två underbara grabbar, Jonathan och William. Detta är min dagbok över mina upplevelser som 2-barns mor, mina söners utveckling och deras uppväxt i vår familj.

måndag 8 april 2013

Skrämmande upplevelse

I helgen var vi med om en chockartad upplevelse. Jag hade varit ute och cyklat med Jonathan, vår 2 o 1/2 åring. Vi skulle göra skiftbyte jag och Micke och under den sekunden som jag gick in och Micke gick ut, tog sig Jonathan friheten att klättra upp på stegen som vi ställt till balkongen som byggs ovanför entrén. Vi tittade med förvåning på varandra över det klampandes ljudet som kom från ovanför våra huvuden. Förvåning byttes snabbt till förskräckelse när vi insåg vad ljudet var. Micke har nog aldrig bestigit en stege så snabbt i hela sitt liv. Vi fick ner Jonathan men chocken la sig inte på flera timmar.  Tack gode Gud för att du vakade över vår son när vi misslyckades. Våra liv kunde lik väl ha varit på väg åt ett annat håll idag. Vi hade änglavakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar