Om mig

Mitt foto
Jag som skriver den här bloggen är mamma till två underbara grabbar, Jonathan och William. Detta är min dagbok över mina upplevelser som 2-barns mor, mina söners utveckling och deras uppväxt i vår familj.

måndag 8 april 2013

Frisk promenad 23/3

Det är inte alla dagar som är så fina som idag. Vi hade trots det fina vädret inte lyckats komma ut på hela dan.  Naeh, det här håller inte längre, tyckte vi båda. Vi klädde på barnen, vilket i sig är en bedrift, tog fram vagnen och satte styr mot svärföräldrarna. Jonathan gick,  åkte vagn och åkte axlar om vart annat. En promenad som normalt tar oss ca 70 min tog med den takten över 100 minuter. Det var lite nypigt i kinderna, men vi fick gott om frisk luft och vaknade till lite efter en för övrigt slapp lördag. En lyckad familjeutflykt skulle man kunna säga. Det gäller att ta till vara på varje tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar